Mutare

14 12 2008

Am recitit blogul şi am ajuns la o concluzie: calitatea medie a postărilor nu m-ar face să revin, dacă n-aş fi eu autorul. Asta ca să nu-mi pun cenuşă-n cap şi pentru lipsa de organizare de care am dat dovadă. Pe scurt: sunt complet nemulţumit.

În primul rând, vreau să le mulţumesc celor care au citit şi celor care  au comentat. A fost primul blog, mi-a plăcut (sper că şi vouă), dar e timpul să devin puţin mai serios. Pentru că-mi place să scriu şi să-mi împărtăşesc ideile şi, acolo unde este cazul, experienţa (dar nu sunt genul de om care să scrie doar de dragul de-a o face, chiar dacă ştiu foarte puţini că el scrie).

Aşadar, cei care vor să mă mai citească sunt rugaţi să intre pe noul blog. Am schimbat platforma, curios să văd dacă Blogger e bun de ceva… şi , de ce nu, câtă imaginaţie am când vine vorba de cosmetizat template-uri.

Lectură plăcută!

Acțiuni

Information

2 responses

14 12 2008
mihai

bine, bine, dar cartea?
ce faci mai cu cartea?

16 12 2008
4 Real

Răbdare, răbdare… 🙂

Lasă un răspuns

